De wondere wereld van digitale toegankelijkheid

Inclusie lijkt populairder dan ooit, maar eigenlijk is dat te zot voor woorden. Inclusie is namelijk altijd belangrijk geweest en zal dat nooit niet zijn. Toch gaat de term inclusie veel verder dan het beeld dat jij daar misschien van hebt. Heb je bijvoorbeeld ooit stilgestaan bij hoe mensen met een lichamelijke beperking online navigeren?

Qragt nog krachtiger door samenwerking met Online Academy

Het ruime aanbod van Online Academy bevat diverse trainingen die niet langer duren dan tien minuten per dag. “We kunnen alle gebruikers van ons platform, naast het bieden van een oplossing als je bijvoorbeeld financiële of mentale problemen hebt, nu ook trainingen aanbieden.

“Als team hebben we een unieke synergie”

Accountcoördinator Bob Andringa staat elke dag op scherp

Online Academy betekent voor Bob Andringa in één woord: dynamiek. Geen enkele dag is hetzelfde voor onze nieuwe accountcoördinator uit Zeewolde. “Juist omdat wij zo extreem online georiënteerd zijn, werken wij net even wat sneller dan andere opleiders. Je moet dus ook wel je agenda goed bewaken, anders schiet je alle kanten op.” Laat dat maar aan Bob over. Nog maar net binnen bij ons, heeft hij zijn draai al helemaal gevonden.

“In de hemel bij Online Academy’’

Zo lang zit ze nog niet bij Online Academy. Toch kan Jolijn de Blocq van Scheltinga nu al hardop zeggen dat ze zich nog nooit zó op haar plek heeft gevoeld qua werk. Jolijn is onze nieuwe copywriter. Een nieuwe kracht op een nieuwe functie. En een ambitieuze ook nog. “Ooit hoop ik nog een roman te schrijven, dat is echt mijn droom.” In gesprek met een enthousiast schrijftalent.

Marketing automation, de motor van e-learning

Steeds meer organisaties zien het belang van een leven lang leren. Een positieve beweging, maar dan moet hij wel gepaard gaan met daadkracht. Maak bijvoorbeeld gebruik van best practices uit de hoek van marketing automation om medewerkers op het juiste moment met de juiste content aan het leren te krijgen. Signaleer vervolgens de leerbehoeften van je medewerkers en ontwikkel een platform dat volop ruimte biedt aan gepersonaliseerd leren.

Maak e-learning meer datagedreven

Alles om ons heen wordt steeds meer datagedreven. Big data, in combinatie met slimme analytics tools, zorgen daar wel voor. Wat we echter nog al te vaak zien, is dat datagedreven niet verder komt dan het matchen van het klantgedrag met een product of een dienst. Terwijl je eigenlijk uit bent op de optimalisatie van je aanbod. Daar kom je namelijk verder mee, ook bij e-learning.