5 dingen die we hebben geleerd op het learner engagement-klantevent

Als je gemotiveerd bent om te leren, dan leer je een stuk effectiever. Maar hoe zorg je ervoor dat je medewerkers betrokken raken en massaal gaan leren? We bespraken het op ons learner engagement-klantevent. Hier keken we samen met onze klanten vanuit verschillende invalshoeken naar learner engagement. Lees hier onze belangrijkste learnings terug.

“Je kunt alles leren wat je maar interessant vindt”

Als je klant bent bij Online Academy, is de kans dat je met accountcoördinator Glória Visser-Brinkman te maken krijgt heel groot. Wat houden haar werkzaamheden in? En wat trekt haar aan in het concept van Online Academy? “Ik denk graag mee over hoe we mensen met plezier kunnen laten leren.”

Goed voorbereid én zelfverzekerd het VCA-examen in

Iedereen die in een branche werkt waarin VCA verplicht is, weet: veel medewerkers zien er ontzettend tegenop om dit VCA-examen (opnieuw) te maken. Hebben jouw medewerkers dit diploma ook nodig om hun werk te mogen doen? En zorgt dit voor veel onrust? Laat ze dan klaarstomen bij Online Academy. Zo gaan ze met een gerust hart het examen in.

“Onze kracht is de kwaliteit van onze trainingen”

Als accountmanager reist Ramiz Djalali door het hele land om organisaties te vertellen over Online Academy. Dit doet hij vol overtuiging, want hij is zelf groot fan van het product: “Mensen hebben er écht wat aan.”

Cedeo-erkenning voor Online Academy

Mooi nieuws: Online Academy mag zich de komende 2 jaar ‘Cedeo-erkend’ noemen! Daar zijn we ontzettend trots op: het betekent namelijk dat (potentiële) klanten kunnen vertrouwen op onze kwaliteit. Benieuwd wat onze klanten in het onderzoeksrapport zeggen?

“Alles wat onderwijs beter maakt, vind ik interessant”

Mensen in beweging brengen. Dat is waar Online Academy’s Kamal Assou naar streeft. Als accountmanager komt hij regelmatig bij klanten over de vloer om te vertellen wat Online Academy voor hun organisatie kan betekenen. “Ik vind het belangrijk om echt in gesprek te gaan.”

Experts in training

Dat Online Academy een redelijk nieuw concept is, betekent niet dat we weinig ervaring hebben. Sterker nog: Online Academy is juist gebouwd op een stevig fundament van jarenlange expertise. Hierdoor kun je vertrouwen op de kwaliteit.

Online Academy wint aNewSpring-award

2019 is goed begonnen voor Online Academy: we wonnen de award voor de ‘most inspiring learning journey’ bij aNewSpring! Online Academy-opleidingsmanager Karin Bremer vertelt: “We doen hiermee echt iets nieuws.”