Matthijs wil het maximale
Als hij mensen enthousiast heeft kunnen maken voor Online Academy, dan heeft Matthijs Wesselink een geslaagde werkdag gehad. “Wij hebben zo’n mooi platform. Als ik bedrijven warm kan maken voor alle leer- en ontwikkelmogelijkheden, vind ik dat helemaal te gek.” Matthijs is onze accountmanager. Onze klanten zijn blij met hem. En wij ook.
Fan van onze taaltrainingen
“Als accountmanager houd ik mij bezig met relatiebeheer en het werven van nieuwe klanten. Intussen beheer ik veel mooie accounts. De GGD GHOR vind ik bijzonder om op dit moment te benoemen. Ongeveer een half jaar geleden zijn we de samenwerking aangegaan. Hierdoor kunnen de medewerkers die het belangrijke bron- en contactonderzoek uitvoeren rondom nieuwe coronabesmettingen onbeperkt gebruikmaken van onze online trainingen.
Zelf ben ik erg fan van onze taaltrainingen. Het is erg leuk om bijvoorbeeld een paar weken voordat je naar Spanje of Frankrijk op vakantie gaat de training Spaans of Frans te doen. De opgedane kennis kun je dan meteen in praktijk brengen en hier je voordeel mee doen.
Over onze gezondheids- en vitaliteitstrainingen ben ik trouwens ook erg te spreken. De training Gezond thuiswerken heeft mij bijvoorbeeld erg geholpen tijdens de lockdown. Ik heb een zoontje van 5 en een dochtertje van 2, dus thuiswerken was soms een behoorlijke uitdaging. De training heeft mij belangrijke inzichten opgeleverd, bijvoorbeeld dat je met je gezin pauzes moet houden. Samen lunchen bijvoorbeeld, zodat je met elkaar een dagritme ontwikkelt.
Aansprekende diversiteit
Het leukste van mijn werk vind ik het contact met onze klanten uit verschillende branches. Klanten helpen en samen nadenken hoe wij het maximale uit Online Academy kunnen halen. Zo praat je het ene moment nog met mensen die in de zorg werken, en het volgende moment schakel je weer met iemand die binnen een gemeente werkt. Die diversiteit spreekt mij erg aan.
Mijn werkdag is geslaagd wanneer ik veel mensen heb gesproken en iedereen tevreden met zijn of haar ontwikkeling bezig is via ons platform. Uiteraard is het ook erg leuk om nieuwe bedrijven enthousiast te maken voor Online Academy.
Weer op de fiets naar het werk
Nu de overheid de coronamaatregelen flink heeft versoepeld, merk ik dat klanten en collega’s weer toe zijn aan fysieke afspraken. Het is heel fijn dat dit nu weer een beetje kan. Ik woon in Laren, lekker vlakbij ons kantoor in Hilversum. Dus als het zonnetje schijnt, kan ik ook weer lekker op de fiets naar het werk. Dat heb ik het afgelopen jaar wel gemist.
Laatst had ik ook weer sinds lange tijd een afspraak op locatie. Superleuk natuurlijk, maar ik moest toch wel weer wennen aan de file. Hopelijk kunnen we in de toekomst een gezonde mix vinden tussen thuiswerken en op kantoor.
Zo’n mooi platform!
Mijn ambitie is om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk bedrijven hun medewerkers kunnen laten profiteren van de voordelen van Online Academy. Het is zo’n mooi platform! En, nog mooier, het breidt zich ook constant uit. Zo hebben wij alleen al vorig jaar maar liefst 54 nieuwe trainingen toegevoegd. Dat lukt alleen maar als je er met elkaar voor gaat. En dat doen we dus ook!
De komende jaren wil ik mij blijven inzetten voor de ontwikkeling van dit platform. Zodat het grootste deel van Nederland – en wie weet ook daarbuiten – aan de slag kan met onze trainingen. Ambitie zat dus!’’
Nieuwsgierig naar meer?
Ben je benieuwd wat accountmanagers als Matthijs kunnen betekenen voor jouw organisatie? Neem dan gerust contact op met Online Academy. Wij vertellen je graag alles over je mogelijkheden.