Klantgericht Werken

Klantgericht Werken

Klantgericht werken begint bij weten wie je klant is. En vervolgens weten wat hij/zij eigenlijk wil. In deze Online Training leer je niet alleen die twee dingen maar ook hoe je jouw klantgerichtheid vervolgens praktisch kan verbeteren. Overigens ook zonder jezelf hierbij uit het oog te verliezen. Klantgericht zijn wil ook zeggen dat je soms “nee” verkoopt. Daarnaast is het ook nog eens zo dat klantgerichter werken zorgt dat je klanten echt blij zijn. Dat merk je zelf ook weer in je werk. Wil je klantgericht werken en daarmee ook je eigen werk leuker maken? Start dan nu met deze training.

Communicatie & Presentatie

weken Boertien Vergouwen Overduin
Online Academy

Doelgroep

Klantgericht Werken is voor iedereen. We hebben namelijk allemaal wel klanten. Soms extern maar eigenlijk altijd ook intern. Wil je van klantgezwicht naar klantgericht? Start nu!

Leerdoelen

Je klant beter leren kennen, Klanten centraal stellen, Klanten duurzaam aan je eigen organisatie verbinden

Week 1: Wat is klantgerichtheid?

  • Dag 1: Inleiding

  • Dag 2: Klantgericht denken

  • Dag 3: Klantgericht communiceren

  • Dag 4: Inleven in de klant

  • Dag 5: Klanttypen

Week 2: Klantgericht communiceren

  • Dag 10: Etiquette

  • Dag 6: De klant aan de telefoon

  • Dag 7: Luisteren, samenvatten en doorvragen

  • Dag 8: Non-verbale communicatie

  • Dag 9: Feedback geven en ontvangen

Week 3: Klachten en lastige klanten

  • Dag 11: In lastige situaties de relatie met de klant behouden

  • Dag 12: Duidelijk en direct communiceren en grenzen stellen

  • Dag 13: Dienstverlening

  • Dag 14: Klachtafhandeling

  • Dag 15: Klantgerichtheid en sales

Interesse in deze online training?
Aanmelden