Klantgericht werken

Klantgericht werken

Klantgericht werken begint bij weten wie je klant is. En vervolgens weten wat hij/zij eigenlijk wil. In deze Online Training leer je niet alleen die twee dingen maar ook hoe je jouw klantgerichtheid vervolgens praktisch kan verbeteren. Overigens ook zonder jezelf hierbij uit het oog te verliezen. Klantgericht zijn wil ook zeggen dat je soms “nee” verkoopt. Daarnaast is het ook nog eens zo dat klantgerichter werken zorgt dat je klanten echt blij zijn. Dat merk je zelf ook weer in je werk. Wil je klantgericht werken en daarmee ook je eigen werk leuker maken? Start dan nu met deze training.

Communicatie & Presentatie

weken Boertien Vergouwen Overduin
Online Academy

Doelgroep

Klantgericht werken is voor iedereen. We hebben namelijk allemaal wel klanten. Soms extern maar eigenlijk altijd ook intern. Wil je van klantgezwicht naar klantgericht? Start nu!

Leerdoelen

Je klant beter leren kennen, Klanten centraal stellen, Klanten duurzaam aan je eigen organisatie verbinden

Interesse in deze online training?
Aanmelden