Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven

Hoewel we nooit meer brieven sturen schrijven we tegenwoordig meer dan ooit. Klantcontact verplaatst zich door bijvoorbeeld social media ook steeds meer naar diverse kanalen. Het is dus belangrijk dat je klantgericht en foutloos kan schrijven. Zo maak je indruk op je klanten en handel je elke situatie netjes af.

Communicatie & Presentatie

weken Boertien Vergouwen Overduin
Online Academy

Doelgroep

Klantgericht schrijven is natuurlijk voor mensen die contact hebben met klanten. Of dit interne of externe klanten zijn maakt voor deze training niet uit. Voorkennis is niet nodig

Leerdoelen

Na afronding van deze training: Weet je weer helemaal hoe het zit met taal en taalfouten Formuleer je heldere zinnen, logische verbanden en gebruik je modern taalgebruik Kan je op de juiste toon schrijven waardoor je de lezer met respect behandelt Schrijf je aantrekkelijk vorm gegeven met behulp van alinea’s, kopregels en opsommingen

Interesse in deze online training?
Aanmelden