De vertrouwde adviseur

De vertrouwde adviseur

Alle klanten die je spreekt zijn anders. Elke klant heeft een andere vraag en vraagt ook nog eens om een andere benadering. Vanuit de theorie van de vertrouwde adviseur kijken we in deze training hoe je al jouw verschillende klanten voor je kunt winnen. Je maakt een begin met zaken doen vanuit wederzijds vertrouwen met je klant. Dit gaat helpen om ook in lastige situaties de essentie bespreekbaar te maken. Hierdoor werk je aan blije klanten en een sterke commerciële positie.

Communicatie & Presentatie

weken Boertien Vergouwen Overduin
Online Academy

Doelgroep

Accountmanagers, sales medewerkers en andere beroepen met intensief klantcontact en/of verantwoordelijkheid voor een klantrelatie.

Leerdoelen

Weten hoe je persoonlijk en zakelijk het vertrouwen kunt winnen van de klant Kunnen toepassen van technieken om de werkelijke vraag van een klant te achterhalen Weten hoe je overtuigend oplossingen presenteert die naadloos aansluiten bij de vraag Leren omgaan met weerstand en commitment creëren

Interesse in deze online training?
Aanmelden