Accountmanagement

Accountmanagement

Accountmanagement is essentieel voor zakelijk succes. Van je klanten moet je het immers hebben. Of het nu gaat om grote key-accounts of kleine trouwe klanten, al je klanten tevreden houden en juist bedienen is een uitdaging. En heb je bijvoorbeeld wel eens te maken met ontevreden of moeilijke klanten? Dan komt het er echt op aan. Met deze Online Training leg je een sterke basis om al die klanten blij en tevreden te houden en tegelijk zelf ook nog goede zaken te doen. Je leert doelen stellen, strategie bepalen en de regie houden over al je klanten.

(Online)Marketing & Sales

weken Boertien Vergouwen Overduin
Online Academy

Doelgroep

Deze online training is perfect om te volgen als je jouw succes bij klanten wilt vergroten. Hij is voor iedereen die veel terugkerend klantcontact heeft en een sterke zakelijke relatie wil opbouwen met klanten. De online training Accountmanagement is bestemd voor hen die overwegen te gaan werken of al werken in het sales- of accountmanagement. Maar ook voor anderen die willen weten of begrijpen waarom die ene accountmanager zich juist zo opstelt, en die andere juist weer anders. En trouwens ook voor inkopers die als een echt account behandeld willen worden. Ook voor mensen die overwegen te gaan studeren, maar eerst een indruk willen krijgen van wat het vak nu inhoudt is deze online training zeker geschikt.

Leerdoelen

Na afloop van deze training: weet je wat accountmanagement is; kun je realistische doelen voor het account formuleren; kun je bepalen welke accountmanagement strategie toegepast moet worden; kun je het account ondersteunen bij zijn beleidsvorming; kun je bepalen welke account als key-account behandeld moeten worden; weet je waarom en hoe je afscheid kunt nemen van klanten.

Interesse in deze online training?
Aanmelden